Tråd: Thailand!
View Single Post
haha din galning....

tror du hadde havna i sjømannskirka hadde du holdt deg her i et par mnd hehehe...

skal teste de dxm greiene igjen, husker jeg var carefull og spiste en 350mg dose som jo egentlig er en tresholddose ikke det en gang... skal teste 500mg.... husker de kosta 1 baht per stk 15mg.... så d koster ikke så mye...

handler 0,5mg alprazolamer for 6 baht per stk her.... så d blir ei krona pilla ca... lover deg de funker.... men trapper ned benzo nu, havna nesten i psykose begynnte å snakke med ein gammel mann mens jeg lå i senga, syns det var litt merkelig til slutt, så måtte jeg lage en lyd med munnen min for å høre forskjellen på virkeligheten og psykosen og da fatta jeg at hele mannen og samtalen var i hodet mitt... var ganske weird... hadde ganske mange slike psykosetillstander i ei uke... spiste sikkert 20mg alprazolam med sikkert merr en 6 liter 7% chang pils dagen og husker fint lite av 3 uker....kjører 250cc chopper i tillegg bar til bar og dreit meg mye ut... utrolig hvor mye fyllekjøring, kjører dritas hver dag og har ikke hatt ei ulykke enda hvor det var jeg som hadde skylda... menmen har sagt unskyld og er tilgitt hehe

dramadolene tror jeg betalte 40 baht for ett brett med 10 eller 20 husker ikke....

det hjelper mye å skaffe seg ei thaidame og la hu snakke for deg og ta seg av business.... thai pris er ofte mindre en halvparten en "farang" utlending pris..

hva mener du med billige billetter??? er interresert i det som faen....

men har du planer om å henge her mye, einveisbillett, så handler du tur retur billett her nede... jeg reiste hjem med pakistani airlines, du kan faktisk røyke på flyet og ein dag i islamabad var feid opplevelse, fy faen de har mye feide suvenirer i pakistan, det er som å reise 50 år tebake i tid men helvete, beste maten og fant ei sjappe med trehåndverk og de fedeste vinglassene i marmor, så tynne at du kunne se igjennom, masse forskjellige steintyper og mønster, kosta ca 100 kroner for 6 stk.... uansett, den billetten betalte jeg under 2000 kroner for, einveis... tur retur ville blitt under 4000..... og det er ofte kampanjer med priser ned til 10 000 baht en vei til any city i europe fra bangkok..... det blir ca 3000 kroner tur retur amsterdam fra bangkok, eller los angeles for 4000...

men uansett, hvor roen på priser har du fra norge er jeg interresert i, har nu billett me kilroy, austrian airlines, god standard, 1 år, betalte 6000 for den inkl alt....

må slutte av nu, dama vil voldta meg hehe, har lekt i bassenget med et par veninner og pilsan litt.. for et liv.. må bestille litt bbq chicken fra roomservicen... deiligste dama kommer på døra... wireless internett og air con, nytt og reint som faen, stort bad i NORSK standard..flisene er straight lagt kan du sei.....

1000 kroner mnd husleia.....3 meter under taket og balkong med utsikt til doi suthep.... kan myse på chiangmai universitybitchesene herfra...

blir det noe som helst av den borgerlønn greia, goodbye norge.... lever som en greve for 6000 spenn mnd her!

studerer jo generell studiekompetanse på NKS fjernundervisning.... HA HA HA, fullt studielån og no probs...
Sist endret av charras; 1. mai 2006 kl. 16:24.