Tråd: Thailand!
View Single Post
Juno's Avatar
Trådstarter
456
Sitat av charras
en annen ting jeg har gjort, siden du spør om lovlige ting, har svippa innom sykehus om kvelden på akkutten og sagt jeg har den villeste tannverken og jeg trenger smertestillende og paracet funker ikke så kan du vær så snill å gi meg noe sterkere og jeg trenger å sovne i natt.... fikk 20 paralgin forte og 6 lorazepamer.... fullt lovlig... har gjort den dealen flerne ganger.... men nå er pfer for digg og den jævla paracetamolen! arggg, heheh
Vis hele sitatet...
Lorazepam får du jo kjøpt på de fleste apotekene da, "under the counter" seff.
Når det gjelder smerter så er jo Tramadol myye bedre/diggere enn pf da! dem går under markenavnene "Anadol", "Tramadol", eller "Tramal Retard" og sikkert flere. alle er gule/grønne kapsler med 50mg tramadol i untatt "Tramal Retard" som er hvite tabletter på 100mg, disse 100mgsene er skjeldne da..!
Hvertfall i Bangkok/Pattaya som jeg oppholdt meg i..
Andre morosaker du får i Thailand (som jeg missbrukte HEFTIG) er DXM tabletter.
Disse går under merkenavnene "Romilar" eller "Icolid" og er begge reseptfrie tabletter på 15 mg dextromethorphan og har lik pris (som igjen er latterlig lav, som allt annet der nede). Jeg ville anbefalt Romilar though da disse har mye greiere brett og smaker faktisk godt! i motsetning til den fryktelige smaken på Icolid..!
For mer info om DXM så har vi seff www.erowid.org for de som ikke har fått med seg den siden enda..