Tråd: Thailand!
View Single Post
yo mann ! bodd i thailand i 9 mdn nu..... har vært her nesten 2 år egentlig....

du får ikke kjøpt hva som helst hvor som helst... men i thailand er regelen at reglene er til for å bøyes og egentlig betyr de ingenting før noe skjer... feks trafikken, ingen som følger trafikklys, fyllekjøring osv.. men skjer det ei ulykke, DA kommer reglene inn og da er det den som brøyt regelen som får skylda, hvis du ikke har penger da.. hehe, lover deg, det er sirkus her, kunne skrevet sikkert ei bok om alt jeg har opplevd her nere, ei uke her er som fire måneder hjemme...

back to dope... har knaska nesten 200 alprazolamer på et par uker, endte i blackout og katastrofe og jeg har skrevet en tråd tidligere som forteller deg om dette... du må vite hvilke apoteker som selger under bordet, og du kan ikke komme inn å si du vil ha noe skikkelig fett dop ass... du må si, you have alprazolam/diazepam/karisoprodol osv... virker du som en dust driter de i deg... og det er ingen garanti for at pillene virker, har kjøpt blåvalium som bare fikk meg til å svette og 1.0mg alprazolamer som bare ga meg smerter i nyrene...

rev får du tak i hvis du henger ut i barer som du ser kjører den linja, etiopisk flagg, bob marley reggae bar osv... men ikke gå inn og mas om stoff, bare heng en kveld og drikk og bli kjent med folk... alt stenger egentlig 12 om natta her nere, men avhengig av hvor mye baren betaler til purken kan de ha åpent til 1 og 2 (4 til 6 oxo), er du around da, hvis du ikke scora tidlgere... spør diskre den som eier sjappa om d er noe å få tak i...

alt avhenger om hvor du skal i landet og.... bangkok, koh phangan (sør) og chiang mai hvor jeg befinner meg er helt forskjellige scenarioer... har bodd flere mnd alle plasser her nede...

skal hjem 2. juni, kommer du ner før den tid bare fett om du tar kontakt hvis du planlegger noe tur oppi nord, bor i chiang mai så du treffer meg her...

du kan chillan max her, men lover deg, det er mange sjømannskirken må sende hjem norge rett på psykiatrisk klinikk... her er det ingen som begrenser deg, hver kveld er like party like villt like take off som last nite... så alt blir til hva du gjør det til, det er noe som enhver smak her for å si d slik!

ha uansett en fet tur, det trenger jeg ikke engang ønske deg, det er garantert... det eneste du bør bekymre deg for er "the disease".... du faller fullstendig in love med landet og enten blir eller fokuserer alt i livet ditt på å være her.... lover deg, det er mange som har den sykdommen.... men det er en deilig lidelse.....

skriver litt rim av og til, her har du en tekst som kanskje kan beskrive litt livet her nede...

yo grab a beer nils is here
to share the heat down here
in the tropical hemisphere
life is clear
wake up middle of the day
grab a bite and im on my way
ridin on my bike
doin whatever i like
all day aint no fight
i got to tell you
life here is tight
like the pussy in the night
just playin pool till i loose my sight
drinkin mai tais eatin rice fuck christ
im smokin buddha stix with horny chix
suckin my dick in airconditioned suites
lifes so sweet aint no hassle no upbeat
im off my feet
fall asleep with a fat smile on my cheeks
Sist endret av charras; 30. april 2006 kl. 14:44.