View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av LoveAss Vis innlegg
Har sett sammenligningsvideoene og jeg ser ikke en gang forskjell på Xbox og PS. Dere skal selvfølgelig få kjøpe hva dere vil, men etter mine erfaringer med PS network og Sonys konsoll-kompabilitet med andre medier enn spill så blir den en Xbox.

PS3 var noe dritt, og ut i fra hva jeg har sett så langt av PS4 så har det ikke endret seg stort for oss som også vil bruke konsollen til andre ting når vi ikke spiller. DET har Xbox One og de er nesten identiske hva angår specs, så her får du full pakke.

Til tennbrikett; Spar meg for usaklige utsagn om alder og tilhørighet, for dette har du ingen anelse om...
Vis hele sitatet...
Om du ikke ser forskjell på de videoene så må jeg nesten be deg ta en synstest.
Det første man klart ser forskjell på er håndteringen av kontrast, ps3 går for en mer matt løsning som gir bedre oversikt i vanskelige lysforhold, mens xbox løsningen går for høyere kontrast noe som også gir skarpere kanter.

Jeg vet ikke hvordan du har behandlet din ps3, men jeg har hatt begge (ps3 og xbox 360) like lenge, og det er Xboxen som har skapt trøbbel.
Jeg gir applaus for måten microsoft håndterte det, etter 4 år knela konsollen, jeg sendte inn og fikk en reparert tilbake en uke senere like før jul.