View Single Post
Han får tilbud om pissings eller bot de fleste i den alderen tar pissings. For min del ble jeg først tatt pga prøve på skolen så måtte jeg på en eneste urinprøve og bare den, og ikke noe mer. Men var vel 15 så mere sannsynlig at han får 6mnd-1år kontrakt. Kjedelig og misse ut et av de åra man gjerne får flest sjanser til å ta dop i gode lag og alltid masse folk og ting er nytt og ekstra fristende. Men hadde jeg vært han hadde jeg godtatt det da det er noe en kan forsvare seg med senere om en skal bli anklagd, og hjernen får utvikla seg mer som og er bra for en 17 åring.

Han må huske at det er ikke i tenåra alt MÅ prøves men at å holde det til fylla til en er i 20åra minst fordi jo lengre man har levd jo færee nye opplevlser som dop gir har man å føle på, begynner en med noe da så blir det fort at man overdriver det i den grad at man sliter med å få et sunt forhold til stoff når man først er moden nok til å ønske seg det. Utdanning bør komme før alt bare fordi dere har ikke mer en pfft 2-3 år igjen kansje og det er absolutt verdt å holde seg i skinnet og oppnå noe med skolegangen. Først da kan man med god samvittighet ta seg en blås, eller hva det måtte være, fordi blir man tatt for dop da hopper en fort av lasset og får fri altså nav resten av livet som en 17 åring tenker er drømmen men i virkeligheten det værste en kan velge
Sist endret av Bluesky_; 8. november 2019 kl. 18:35.