View Single Post
Sitat av xex Vis innlegg
Skal prøve det imorgen. Er det lurt å feks ta 50ug først og se hvordan jeg reagerer og ta 50 til etterpå, eller bare ta 75ug? Er forresten 17 år og jente, med tanke på hvor mye jeg tåler. Er veldig redd for badtrip ettersom det kan vare i 13timer. Har ikke benzo, men har quetiapin som jeg bruker for å sove, vet ikke om det kanskje kan hjelpe om jeg bæder siden det er et antipsykotikum? Har bædet en gang før fordi jeg spiste litt mye hasjbrownies, er det da sannynlig at jeg vil bæde på lsd siden det er sterkere? Tenker spessielt siden jeg skal gjøre det edru, er somregel mye mer nervøs når jeg gjør slikt uten alkohol.
Vis hele sitatet...
Psykedelika påvirker deg annerledes hver eneste gang du inntar det.

Det avhenger sterkt av hvordan du føler deg i øyeblikket, hvordan du har følt deg i det siste, hvor du befinner deg under turen, hvem du har rundt deg etc.

For å øke sjansen for å få en god tur, fokuser på set&setting, og vær ærlig med deg selv over din mentale tilstand. Det er mange måter å skulle forbedre seg på, den viktigste av de er at du føler deg så komfortabel som mulig og er klar for opplevelsen. Hvis du ikke kan si begge dele, utsett det litt til. Det er ingen skam å snu.

Her kan du se en generell graf for hvor lenge turen varer. Etter rundt 8-9t, så vil effekten ha gått ned enormt sammenlignet med peaken din. Alle reagerer forskjellige på stoffer da, så ens dose kan påvirke deg helt annerledes enn noen hvis noen andre skulle ta samme dose. Start lavt.

Lykke til, og god tur!