View Single Post
Hei, jeg fikk reklame i posten fra Flex fitness der det sto "et år gratis trening" og litt kontakt info. Det står ingen ting om hva "et år gratis trening" innebærer.
Så jeg sendte mail til de på facebook for å spørre om det var noe bindingstid eller andre forpliktelser.
Først skriver de at jeg får trene gratis et år og sender bilde av samme lapp som jeg fikk i posten. Så spør jeg om det er noe bindingstid eller noe, men det vil de ikke svare på og at jeg får mere info da jeg kommer ditt.
Så jeg dro ditt og da sa de at jeg først måtte være betalende medlem(300kr/mnd) og at det var bindingstid på 12 måneder før jeg fikk neste året gratis. Det var forsatt et bra tilbud så jeg meldte meg inn, selv om reklamen var veldig misvisende. Da jeg meldte meg inn måtte jeg betale første måned pluss en innmelding gebyr på 300kr.
Nå har jeg vært medlem akkurat en uke og nå fikk jeg melding om at måneds prisen har blitt satt opp med 100kr. Noe som utgjør ganske mye for meg som er student. Har fått muligheten til bryte bindingstiden, men da taper jeg forsatt 600kr for bare en ukes trening.
I kontrakten står det ingen ting om prisendring bare at de kan endre "vilkårene".
Er dette egentlig lov?