Tråd: REGELENDRING Anonym posting
View Single Post
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
det der er vel en annen diskusjon da alle har forskjellige syn på hva som er "skikkelig ille".

men tilbake til topic pls, noen som har noen ideer med hva som kan gjøres med denne anon-saken så vi får et mer saklig forum?

liker ideen med og fortsatt la folk f eks stille personlige spørsmål som anon om de føler så sterkt for å ikke knytte det de spør om opp mot brukeren sin og eventuelle freak møter osv, men både å sette grensene der på en forståelig måte for spes nye brukere og i tillegg ikke be staffen om å vie all sin tid til detta ser jeg ingen løsning på desverre, men det er igjen mitt syn på ting som har kommet frem så langt.

må da være en måte og hvertfall prøve å få til noe som funker for begge sider som en prøvegreie hvertfall..?

jeg personlig hvertfall klarer sjelden overse idiotiske råd og meninger selv om det er en anon som poster, for den anon personen kan f eks være både veltalende og bare ute etter å undergrave andre uten noe saklig å komme med, og for meg så får det meg ofte til å bare legge freak til side for å unngå de få som driver på sånn, noe jeg synes er veldig synd da jeg har lært så mye oppigjennom åra via freak, fortsetter gjøre det, men føler også jeg har mye å tilby for andre nå. vil ikke at anon troll ødelegger det jeg i så mange år har elsket med freak.
Vis hele sitatet...
Den beste løsningen er at dere som brukere benytter rapporteringsknappen og rapporterer innlegg dere mener ikke hører hjemme.
Det er ikke dermed sagt at alt som rapporteres fjernes, men da får vi et signal fra dere brukere om hva som er akseptert og hva som ikke er greit. Samtidig som vi får tatt en titt på innlegg som kanskje har blitt oversett.