View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Nei men du kan være være sikker på at hvis du har okkupert ett bygg hvor bygningen skal rives at det er en stor sjanse for at du kan få noe i hodet på vei ut den døra skulle du være så uheldig å befinne deg 'hjemme' mens denne bygningen rives. Det her har overhodet ingenting å gjøre med risikovurdering av en utviklende vaksine.
Vis hele sitatet...
Nei. Poenget er at samfunnet har eit rammeverk som hindrer at takstein dett av bygninger dagleg - og samfunnet har eit rammeverk for godkjenning av vaksiner.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Så med andre ord kan vi konkludere med at vi kan skippe testingen av denne vaksinen? Og alle andre vaksiner for den del fordi 'lignende mekanismer' er blitt brukt i andre forsøk?
Vis hele sitatet...
Nei, det var jo ikkje det eg skreiv. Det eg skreiv er at vi kan anta ein del om langtidsvirkninger basert på erfaringer.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
I herrens navn mann, det her har faktisk ingenting med poenget mitt å gjøre. Hva du gir en person som aldri har smakt tomat eller ikke er helt opp til deg, men om denne tomaten er genmodifisert og ikke testet hadde du forhåpentligvis tenkt deg om.
Vis hele sitatet...
Du bommer på poenget mitt. Og eg hadde ikkje hatt noko imot genmodifiserte tomater - eg forstår nok til å vite at det er rimeleg irrelevant kva gener som er i det eg et, og korleis dei havna der. Enkelte fenotyper vil så klart vere mindre trivelige, men det har ingenting med om den er genmanipulert eller ikkje.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Det her er ikke ett argument, det er en bemerkelsesverdig tendens fra deg at du kan å skrive men ikke kan å lese.
Vis hele sitatet...
Nei, eg påpeikar at argumentasjonen din er basert på dine misforståelser om tinga sin tilstand. Det gjer at konklusjonen din og vert sterkt mangelfull.