View Single Post
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Haha. Den spøken slo alltid an med damene apropos, back in the day. Pleide å gjøre det hvis jeg skulle prøve meg på byen. Men den gikk sånn hos oss: den ekke så lang, men den er jævla tynn!

Nesten garantert latter hver gang. God start. Føkka det som oftest opp da men men…. Jeg er en av de som ikke visste at jeg var ganske ettertrakta da for å kalle det det da jeg var ungdom og ung voksen. Sleit med selvtilliten, men nå som vi er voksne så har flere venninner jeg har vokst opp sammen med sagt det. At de synes jeg var så kjekk og at de hadde en crush på meg. Hyggelig selvfølgelig, men det er visst en del missa sjanser da.

Derfor hoppa jeg i det denne gangen. Dere vet alle hva det er. Den følelsen når du skal ta initiativ til et kyss. Det er garantert skumlere enn å storme omaha beach
Vis hele sitatet...
Men jeg må jeg fortsatt ikke ser noen grunn for at dere blir så like hverandre eller kanskje deg som overhode mulig?

Jeg har også vært med veldig mange streite jenter over tid. De har til alle felles at det går fra å være plettfrie til noe helt annet. Er du smart nok så klarer du å omforme din kjæreste. Du sier selv du er usikker på noe så harmløst som MdA, og det setter en viss uro i meg

Begynn rolig og porsjonvis så vil du se det ikke er så alt for vanskelig. Jeg har troen på deg kamerat,at du også kan omforme noen i forhold til dine egne behov