View Single Post
Før noen hopper på meg her, så kan jeg legge til, at det blir noe HELT annet med såkalte Stun guns, som skyter ut strøm ledere, da det ved slike, er en MYE større sansynlighet.. Eller rettere sakt, da er det en samsynlighet, for at minst motstans vei, kan være blodbanen og igjennom hjertet.. hvis dette skjer, så er det som noen har skrevet tidligere, en sjansje for at hjertet kan bli forstyrret, å dermed igjen kan føre til skader, komplikasjoner, døden osv..

Men ved en fast to polert stun gun, som det er snakk om her, så blir det noe halt annet..

Sitat av vidarlo
Du overser det at du kan sjå på et menneske som et uendeleg tal paralellkoplinger, der alle deler av kroppen er med, så i praksis vil det gå straum gjennom alle delar av kroppen, og ikkje bare mellom dei to punkta...
Vis hele sitatet...
Eeee.. Liksom.. Hum.. Strøm i fra et punkt, til et annet, vil altids gå "minst motstands vei".. Å så lenge denne veien ikke er variabel, så er den, å blir den samme.. Å ikke xxxxx forkjellige som du snakker om..

Videre med å sette en stun gun mot magen, så vil strømmen ALDRI finne minst motstands vei ut til arneme, fotene, hodet osv.. da liksom xxx cm med hud, har MYE MERE motstand, enn rett linje på 2 til 3 cm.. :P

men for all del, har du noen kjennskaper til ukent vitenskap, så bare post det her, å jeg skall knele framfor datan, å imrømme at du har rett, og en unik kunskap innen elektrisitet, som jeg ikke har..