View Single Post
Sitat av måspørre Vis innlegg
Syntes det er feil å ta alle under samme kam. Ja han ha vært narkoman i mangen år, men har dog holdt seg unne i 1,5 år. Men nå når denne medisinen han begynte med ikke funket, så måtte han slutte og måtte gjennom en ny runde med blodprøver på sykehuset og skifte medisin over til subutex.

Vi hadde en lang og fin samtale i helgen og binding ut alt. Jeg vet jo risikoen KAN være der, at han ryker utpå igjen slik det var før, men det tror jeg ikke. Kall meg gjerne dum, men jeg har faktisk troen på han og på vårt forhold.
Han vil vel trolig ha flere sprekker i sitt liv, men det er faktisk noe jeg aksepterer. Men med forhåndsregler såklart. Tar han det flere ganger i uken/mnd, det kommer jeg ikke til å akseptere. Men tror ikke det vil skje.

Han er den snilleste jeg kjenner, har kun løget om heroinen nå, men heldigvis er ikke jeg så dum så det har ji snakket om og han er ærlig. Ellers lyger han aldri, før aldri bak ryggen min. Han får meg lykkelig og gjør meg trygg på meg selv og min selvtillit. Har aldri opplevd så bra kjemi med noen og alle vi treffer på sier vi er en perfekt match. Jeg koser meg med han og ser en framtid med han. Folk kan være skeptisk og si jeg må finne en annen; og det skjønner jeg at de sier! MEN: man kan faktisk ikke ta alle under samme kam.

Kanske du Kjell tror jeg har vært helt ute, men jeg har aldri rørt noe annet enn alkohol og røykt hasj et par ganger i mitt liv. Men jeg har dysleksi og skriver på iphonen min, så blir mye skrivefeil, samt jeg er ikke så veldig flink å formulere meg.

Min kjæreste har fast jobb, 100%. Og går på subutex. Ikke helt nyktern det, men det er hans medisin. Hvorfor skal ikke han få oppleve trygghet og kjærlighet, pga han gikk feile veier i fortiden sin? Slikke ser det så går det bare oppover. Men han har vært svak nå i en periode der han har måtte skifte medisin og da får stort sett alle en sprekk. Han har min fulle forståelse for det. Men han fortjener så absolutt å få oppleve forhold og kjærlighet som alle andre.
Vis hele sitatet...
Virker som om du har tenkt over dette grundig, og det er bra. Om han da ikke skeier ut totalt og ikke kommer seg på jobb, så er det jo mulig han klarer å avstå fra sprekkene også. Det viktigste er å ha noe å fylle tida med. Kjedsomhet fører veldig lett til sprekk.

Lykke til!