View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av xtyranthl Vis innlegg
Nå er det da hovedsakelig norge vi diskuterer.
Vis hele sitatet...
Men våre handlinger påverkar andre, og andre sine handlinger påverkar oss. Global oppvarming er nettopp global.
Sitat av xtyranthl Vis innlegg
Narvik som lider av dette problemet mest her til lands mener dem sliter med å holde dette under kontroll pga store mengder jern malm som kommer gjennom byen, men det skal så sies at du har rett i det med biltrafikk ettersom det er selve grunnen til at støvet blir flyttet.
Vis hele sitatet...
Narvik har ikkje store problem med støv. Oslo, Bergen og Trondheim har store problem med svevestøv. I tillegg vert langt fleire eksponert der - Narvik er trass alt ein relativt liten by. Viare er ikkje problemet at vegtrafikken virvler opp støv. Problemet er at vegtrafikk skaper støv, både frå vegslittasje og frå forbrenningsmotorer. Men uansett har det veldig lite med vindturbiner å gjere.
Sitat av xtyranthl Vis innlegg
Antar da vell at der en dyrepopulasjon dær å?
Vis hele sitatet...
Sikkert. Men det er ikkje snakk om villmark, det er snakk om allereie rimeleg tilgjengelege områder. Sjøfugl kan vere ei innvending, og eg veit for lite om det til å sjå om det er ei reell innvending eller ikkje. Uansett vil nyttegjering til andre føremål og gå utover dyrelivet.
Sitat av xtyranthl Vis innlegg
Har du fått med deg hvor mye større den norske befolkningen har blitt på 50 år? 50 år går veldig fort, bare se på hvor mye av de norske skogene som er igjenn den dag idag iforhold til hva det var for 30 år siden. Mesteparten av skogenene som har blitt rasert er blitt rasert for å bygge nye boliger, industri osv.
Vis hele sitatet...
Ja. Men det har i stor grad skjedd gjennom fortetting, ikkje ved at vi har bygd millionbyer i skogane på Hedmarken.

Viare så er det meir skog i dag enn før. Det er fleire faktorer, men mindre bruk av utmarksbeite og meir urbanisering medvirker nok til at skogmassen er tredobla sidan 1925. I tillegg var det planting av skog på femti og sekttitalet. Påstanden om at mesteparten av skogane er rasert for industri og boliger er ingenting anna enn blank løgn. Igjen har ikkje eg registrert at vi har millionby i indre Hedmarken.
Sitat av xtyranthl Vis innlegg
Igjenn, dette er norge vi snakker om, Men uansett. Om jeg ikke tar helt feil så er norge veldig opptatt avå ta vare på marine liver våres. Det er bevist at vindturbiner som står i havet forstyrrer/kan forstyrre marine liv til større grad. ( mulig jeg tar feil den dag idag men dette var casen for 10 år siden)
Vis hele sitatet...
Dokumentasjon takk.

På kva måte vil ein vindturbin der einaste delen som er under vatn er eit sålrøyr forstyrre marint liv? Og vi tillet jo t.d. oppdrettsanlegg og båttrafikk, som er uendeleg mykje meir interaksjon mot det marine miljøet enn ei stålsøyle har.
Sitat av xtyranthl Vis innlegg
Nå snakket jeg om fremtiden og ingen vet hva den bringer så muligheten for stabile, trygge og ufarlige atomkraftverk er det.
Vis hele sitatet...
Energi vil aldri vere ufarleg, nettopp fordi det er energi. Har du ein stor nok transformator som går i lufta på grunn av kortslutning er det rimeleg spektakulære saker.

Men atomkraft er de facto ufarleg. Det er mange kvardagsrisikoer som ville bekymra meg langt meir enn å vere nabo til eit atomkraftverk.

Summa summarum så forstår eg ikkje heilt kor du vil. Mange av påstandane dine er underlege, og verkar relativt lite gjennomtenkte - som t.d. at mesteparten av skogane er raserte...