View Single Post
Sitat av Dictum Factum Vis innlegg
På min kjørte jeg neutral eller naturell (merket, hvit flaske fra nivea(?)) den funka ganske godt, husk å la vannet renne og ikke sprut direkte på den, det gjaldt ihvertfall på min med farger.

Super fornøyd med helosankremen,holder ekstremt lenge og jeg bruker den fortsatt fra tid til annen (hvis det klør typisk)
Vis hele sitatet...
Takk for tips Dictum Factum !

Sitat av Amatør82 Vis innlegg
Gjør minst mulig, bortsett fra å vaske med grønnsåpe en gang eller to helt i starten. Trenger ikke å smøre eller noe. Jeg har to fulle sleeves og bryst pluss skuldre. I starten drev jeg og smørte og styra, men det er ikke noe poeng. Du kan smøre med en parfymefri krem når det flasser som verst. Det viktigste er å la tattisen være i fred, altså IKKE KLØ.
Vis hele sitatet...
Hei, jeg gikk på apoteket og kjøpte noe som heter Lactacyd. Den skulle visstnok være bra. Startet dagen med å bare vaske tattoveringen med litt kaldt vann i dysjen. Så smørte jeg på et tynt lag med krem. Rundt kl 20 tok jeg å dysja tattoveringen med den Lactacyden. Nå kl 23:22 smørte jeg nytt lag med krem på. Kan hende dette blir litt mye saker. Skal prøve å roe ned litt de neste dagene. Ser det er mange forskjellige måter på å gjøre dette, ikke en oppskrift for å komme frem til svaret. Har lest at stick and poke tattoveringer ofte healer raskere enn vanlige tattoveringer, så tror ikke jeg trenger å stresse med de tinrga her alt for mye. Takk så mye for svar Amatør82