View Single Post
Sitat av moret Vis innlegg
Sorry to say, men da kan du jo bare drite i å delta i noen som helst tråder som har med dette å gjøre whatsofuckingever. Altså, det er absolutt ingen, overhodet, som har bedre utstyr og personal for å teste drugs i landet her.
Om du ikke kan stole på Kripos, hvem ellers kan du forvente skal gi deg svar på noe som helst?
Altså... ingenting blir bra nok, og ingen kan gi deg tilfredsstillende beviser...? Da kan du jo bare fortsette og tro whatever du vil....

Sorry, men jeg klarer ikke å se hva som skal ha noen innvirkning på meningsgeunnlaget ditt om ikke dem.

Nå har jeg ikke fått svar av dem, og ikke vet jeg om jeg får det i det hele tatt.

Om jeg får svar så poster jeg selvfølgelig spørsmålene mine også, så får folk litt kontekst.
I tillegg kan du, og alle andre som er interessert, sende en egen mail; kanskje man får svar på akkurat hva man personlig lurer på....? Istedet for å synse/krangle på nett.

(Leste svaret mitt etter post, kommer fram som 99% syrlig og bittert, men er faktisk ikke det altså. Det er bare jul og jeg har drukket akevitt så, no hard feelings; its all good)
Vis hele sitatet...
Når ble du dommer over hva jeg skal tro og hvem som får lov til å diskutere her på freak? Du sluttet jo helt å være saklig bare fordi jeg gir faen i den kripos kilden din. Du kan jo ikke en gang svare på om det er 2,7 KG eller 270 KG med synth. Du bare bruker kilder ukritisk uten å tenke selv og det er litt værre enn å ikke "bare tro på kripos".

Er du sikker på at inlegget ditt ikke er bittert? Teksten din er så prega av bitter og full av akevitt som over hodet mulig.

Det er ting som kan forandre meningsgrunnlaget mitt, men det er ikke deg og kripos.

Tror du formuleringer som whatsofuckingsever gir deg rett eller? Det blir bare så latterlig. Det er du som ikke burde diskutere her whatsofuckingsever når du ikke tåler ett svar med mindre jeg er enig med deg.

Hvis du leser din egen post, og sammenligner postene våre, så kommer du til å skjønne hvem av oss som er ute etter å krangle.

Skjønner godt om kripos ikke svarer deg hvis dette er måten du kommuniserer på.

Sitat av Gelémannen Vis innlegg
Interessant. Da må jeg spørre knert1, var dette kamuflert som hasj/weed (hele buds) eller var det knust plantemateriale eller pulver? Visste du at det var synth liksom?

Leste noen av rusrapportene på erowid, virker som noen synths gir ganske lignende effekt som ekte vare, og noen som gir full blown bath-salt rus.

Kunne muligens joina å kjøpe testkit og teste i ny og ne, om bare for å mette min egen nysgjerrighet.
Vis hele sitatet...
Stemmer nok det Ja, jeg visste at det var synth. Men jeg kan jo på ingen måte vite om jeg har fått det kammuflert, eller ikke, da jeg aldri har testa det. Noe jeg føler vi burde ha begynt med her, bare for å slippe å leve i uvisshet om det. En tekst hvor en person skriver at "det er lite synth i norge om dagen" er jo verdens dårligste kilde, så hvis alle disse hadde kommet med kilder, eller testa varene sine, eller i det minste forklare på hvilket grunnlag de sier påstandene sine.

Det blir desverre veldig lite bra diskusjon hvis noen kommer og er sikkre på at de sitter med fasiten at de ikke trenger kilder.

Erowid ja! Nå begynner vi å snakke om saklige, nøytrale kilder! Hadde vi funnet mere info der ifra hadde vi kanskje hatt bedre grunnlag for diskusjonen
Sist endret av knert1; 25. desember 2017 kl. 13:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.