Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
Jeg hadde et møte med en slags entitet en gang. På ca 10 gram tørket flein.

Oppturen kom veldig brått, og jeg ble helt slått tilbake i senga. Øynene lukket seg automatisk for det ble så intenst, og jeg forlot kroppen min på en måte som minner veldig om en DMT-tripp.

Jeg fløt mot et slags maskineri av ekstremt komplekse selvlysende blå tannhjul, med masse skinnende gule haker på. Det var ikke et maskineri av metall, men av lys, og organisk liv.

Ut mellom hjulene formet det seg et vesen, som ettersom jeg kom nærmere, viste seg å være sammensatt med hele maskineriet rundt. Som om det var kroppen dens, eller naturen dens kanskje.

Fargene ble mer og mer mangfoldige, og til slutt sto jeg ansikt til ansikt med denne entiteten. Den lignet litt på et insekt, rar og fremmed, men hadde samtidig noe lunt og varmt over seg. Det var litt skremmende, men da jeg forstå at den prøvde å kommunisere med meg ble jeg beroliget. Den kommuniserte med bilder og følelser, og hva den prøvde å si kan jeg ikke forklare dessverre.

Etter en stund, som føltes som mangfoldige liv, så viklet "maskinen" seg sammen på et slags biomekanisk vis rundt entiteten, og forsvant. Da åpnet jeg øynene, og var tilbake i rommet, og resten av turen er en annen historie =)
Sist endret av JungleChick; 11. oktober 2007 kl. 02:25.