View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ts her

Jeg var alene. Jeg ser selv at det er idiotisk å spise sopp uten å innstille meg på det, uten å forberede meg osv. jeg kjeda meg rett og slett og det eneste jeg hadde var sopp.

Jeg var alene. Jeg er i en vanskelig periode nå, jeg trapper ned på subutex og skal slutte til uka. Jeg er nå nede på 1 mg om dagen. Jeg føler meg stressa pga seponeringa, jeg er «mørk» til sinns og har ikke alt på stell. Det vil nok endre seg på nyåret, men settinga er helt klar ikke den beste for å ta sopp.

Vel, rundt kl 14 i går spiste jeg soppen. Det startet med at jeg ble kvalm. Det gikk over etter en drøy time. Deretter kom en følelse jeg ikke klarer å beskrive, men det var ubehagelig å tungt. Jeg kom leg en liten tur på butikken etterhvert. Det var også ubehagelig.. jeg dro til kompisen min og røyka litt bønne. Derfra tok det ikke lang tid før jeg opplevde meg selv og verden fullstendig annerledes.
Jeg følte alt på en helt annen måte, og det ble så tydelig for meg at personlighet er en illusjon. Jeg ble en del av noe større, på en helt syk måte. Jeg tenkte at hvis jeg blir sittende fast i dette må jeg vare ta livet av meg. Jeg skulle ønske jeg kunne forklare mer av hva jeg opplevde, men det er vanskelig..
jeg tok 50 mg seroquel, jeg kom tilbake «til meg selv» og dro hjem og la meg i senga og sovna. Våknet i dag på en litt tung måte..

Nei, det ar virkelig en kjip og skremmende opplevelse. Helt insane.

Dere som er mer erfarne: vet dere hva som skjer i hodet under en sånn «tur»? Har andre her opplevd å ha en lignende opplevelse av det jeg hadde? Kan det være noe positivt i det å ha en dårlig opplevelse med det?

Takk for alle svar, medfreaks ;-)