View Single Post
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
891
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ts her

I går endte det med at jeg dro til en kamerat for å røyke bønne for å roe det litt ned, men det ble ille.. var i en syk tilstand jeg trodde alltid ville være sånn. Alt var så annerledes og ubeskrivelig.. hva er det som skjer på en sopptur egentlig?
Jeg har litt igjen men tenker å microdosere med det jeg har igjen, det frister lite å ta mer enn et halvt gram fra nå av.

Men jeg lurer på soppens positive effekter?
Vis hele sitatet...
Man skal være VELDIG forsiktig med å blande sopp (psykedelika generelt) og cannabis, som oftest anbefales det på slutten av turen, for å forlenge den (om man absolutt skal røyke). Det høres ut som at du fikk negative effekter som tankeloop, frykt, og angst. Ellers har sopp mange positive effekter, som bedre kontakt med naturen, man får halliser og ser mange farger, reflektere over seg selv sett med andres øyne (når egoet forminskes/forsvinner), full ro i sjela, alt dette sammen kan føre til veldig meningsfulle og livsendrende øyeblikk.

Men da må det brukes riktig. Det virker som at du ikke bør ta mer enn mikrodoser, når du kan så lite om stoffet.
Sist endret av Mekkern; 28. november 2020 kl. 15:09.