View Single Post
Takk "Rede Rise" for viktig info angående testkit og å vente mellom hver gang. Heldigvis er jeg av typen som leser meg nøye opp på slikt, så testkit har jeg liggende. Har ingen planer om å ta det igjen med det første heller, selv om jeg kan skjønne at mange sliter med å la være. Neste gang blir sikkert nærmere sommeren.

Jeg føler stor enighet i det du skriver, Investigathor. Jeg tenker det samme selv. Jeg har allerede hatt 3-4 sjanser til å ta MDMA med vennegjengen før, men følte meg ikke helt klar for det. Den ene gangen skulle jeg egentlig være med, men så skar det seg, planene ble endra, ikke alle var med osv. så da droppa jeg det. Jeg har også hatt mulighet til å prøve psykedeliske stoffer, men føler meg på ingen måte klar for det enda så det står jeg også over. Jeg er veldig forsiktig med rus.

Det høres ut som dere begge tenker det samme som meg. Når vi planla kvelden på forhånd var alle egentlig enig i at vi ikke skulle dra ut, men så ble alle plutselig gira på å dra ut når kvelden først kom, så det ødela nok litt for min del. Men jeg vet at flere i vennegjengen har lyst til å ha en litt mer rolig molly-kveld eller noe lignende, uten å absolutt måtte dra ut på byen. Jeg håper det blir noe sånt neste gang. En tur på byen har jeg aldri fått noe spesielt bra ut av, så for meg føles det bare bortkasta. En litt roligere hjemmefest, eller bare en kveld med vennegjengen, hadde nok vært optimalt. Neste gang blir det nok en større dose ja, men maks 150mg. Synes bare det virker overkill å gå veldig mye over det.

Da håper jeg bare comedown-perioden går mot slutten nå. Følte meg egentlig bedre de siste to dagene, men litt mer nede igjen nå. Har sikkert noe med at jeg straks må reise fra vennene mine igjen etter ferien, tilbake til studielivet osv, så jeg må sikkert vente til alt er tilbake til normalen før jeg er helt balansert igjen. Gleder meg uansett mye til neste molly-tur. Spesielt nå når jeg vet at det går fint, hvordan jeg reagerer på det, og hvilke omgivelser jeg helst bør ha.