View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har en gjeng jeg pleier å ha slike molly kvelder hos dem eller hos noen andre. Hjemmefester. Vi har en sånn greie at vi sier "nå er jeg ute av det" også bare løper vi til en annen aktivitet fordi når vi sier vi er ute av det så kjenner vi den edru følelsen begynne å komme og da har vi funnet ut at man bare må bort fra settingen og starte med noe annet og da kommer godfølelsen tilbake Kan hende det er dette du ikke fikk gjort, så anbefaler å prøve ut det fordi da blir turen mye bedre synes jeg.

Ikke vitsi å ta for store doser fordi da blir nedturen bare enda verre etterpå.

Jeg veier 80kg og pleier å ta ca 150mg også en redrop på 75mg etter ca 2t når jeg kjenner at jeg nærmer meg peak og det holder meg gående. Alle har forskjellig toleranse når det kommer til molly, men godt du tok den riktige regelen første gangen. Eventuelt test en litt større dose neste gang om du føler for det for å se hvordan det går.

Jeg hater å danse til ellers og har aldri hatt noe sans for å danse på molly eller så kan hende du er av samme typen som meg. Man blir liksom ikke en helt annen person på molly heller, man har jo alltids sine grenser for hva som er komfortabelt.

Comedown pleier å bare en ukes tid for meg. Første gangen var verst fordi da følte jeg at molly hadde gitt meg en helt annen verden og det var sykt kjipt å komme tilbake til virkeligheten.. Etter gang 2, 3++ osv så kjenner jeg fortsatt nedturen, men jeg vet hva det skyldes og da går det bedre. Serotonin nivåene dine er helt tappa og de trenger å bygge seg opp igjen og dette tar noen dager.

Men til syvende og siste så synes jeg det er sykt koselig å gå en tur sammen ute og sånt dagen derpå for å dempe den deppa feelingen litt. Og finn noe du kan bedrive tiden med de neste dagene slik at du slipper å tenke for mye. Gjerne heng ekstra mye med de du tok det med og snakk om opplevelser osv. Det synes jeg er sykt koselig.