View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
WOW! At enkelte av dere kan påstå at dette er løgn, er bare usmaklig. Det er snakk om voksne mennesker og selvfølgelig er dette sant! Jesus... Hvis du noen gang har tråkket foten inne på et treningssenter og prøvd den maskinen jeg viser til, vet du hvordan den skal fungere korrekt. I videoen ser du klart at det er noe feil med den, at det mangler en skrue eller noe slikt!

Poenget med dette innlegget var i bunn og grunn å vise hvor ufin og ansvarsløs senterleder var med tanke på det som skjedde. Fra mitt åsted kunne senterleder i det minste beklaget. Det er ikke senteret sitt ansvar om du trener med feil teknikk og påfører skaden selv, MEN i dette tilfellet var jo maskinen åpenbart i ustand.

I tillegg ville jeg bare forhøre med dere på vegne av personen hva dere ville ha gjort videre om det er nødvendig. For your information har ikke personen tenkt å saksøke senteret, ville bare ha tips og bekreftelse på at det absolutt ikke var deres feil og heller ikke en planlagt hendelse får å få ut penger. TVERT I MOT. Det varen ren tilfeldighet, rett og slett. Hvem er det som IKKE filmer mens dem trener, du ser det overalt i dag..