View Single Post
Sitat av pmprsrgr Vis innlegg
Gode gamle Arnold var proppfull av steroider og lå på et helt annet fysisk nivå enn TS. Jeg er enig i at variert trening er bra, men jeg står fortsatt på mitt og mener at TS kan drite langt i noe "shock the body".
Vis hele sitatet...
jovvist, både muskulatur og nervesystemet har godt av det. hvorfor skal du stramme sån inn på det? styrketrening er jo ikke akkurat slitsomt i forhold til annen "sport" og en frisk kar pådrar seg ikke noen skader av å hive seg i hardtrening.

når det handler om cardiovascular trening, så spiller helsa en mye større rolle. Jeg begynte å skrive en masse uintressant tull om cardio, men trening kan man diskutere inn å ut, så jeg dropper det.

Jeg overdrev forresten en heldel når jeg skrev at man skulle starte med å sitte iro, prøvde å dra inn at man ikke burde "shock the body" så inni helvette pga hjertet å alt mulig.


egen kroppsvekt er ett høyt mål å sette ja, og man er ganske sterk om man løfter såppas. Prøvde bare gi TS et mål på det siden han lurte. mente ikke at han skulle prøve elns.