View Single Post
Personlig er jeg livredd fentanyl - ikke pga styrken, jeg kan dele de i 5x5mm-biter uten særlig pes og innta de "buccalt" som det så pent heter det å bare la det være i kjeften, unngår å svelge spyttet.

Avhengig av plaster-størrelse seff - men slike biter av et 100uq/h-plaster fungerer utmerket for meg når jeg tar meg en sprekk fra lar&subutex.

Da blir det litt som å spise en *sett inn korttidsopiat her* og funken er på 6-ish timer elns. Og avhengig av hvor mye det evt tygges på mens det er i munnhulen - så får jeg funk på en halvtime/time.

*merknad1* Det er mange produsenter, og flere forskjellige størrelser på fentanyl-plaster, det som funker for meg kan være død for deg.

(Ikke egentlig mtp. at en slik bit inneholder ca 100uq fentanyl som tilsvarer 10mg morfin - men you get the picture ; jeg leste meg opp i fuckings dagesvis før jeg valgte den som favoritt-inntaksmåte.

*merknad2* Det at jeg er med i lar og sjelden har tid å vente til subutexen har forlatt systemet, gjør at jeg må innta en god del mer og merker en god del mindre de første dagene på en sprekk. Du uten toleranse som leser dette, tåler serr ikke mange slike biter før du risker å kveles i oppkastet ditt.

*merknad3* En mindre kjent greie med fentanyl er at de fleste...erfarne fjellfolk innenfor opiater, myself included, synes ikke fenta gir like mye eufori som oxy/heroin/morfin - og det er (ifølge flere brukere på bluelight) langt lettere å nodde av og stryke med i jakten på euforien med Fentanyl enn på *alle andre hel-agonister*

Og joda, vi kan enes om at dette sikkert er maks uansvarlig av meg - og jeg er likevel så forbanna kontrollfreak at jeg heller tar noe jeg har en viss formening om styrke, enn ukjent pulver i ukjent styrke når jeg først skal sprekke

Narkisen i meg mener det er waste å sette plasterne på huden hvis rus skal oppnås - og langt mer kontroll på graden av rus-påvirkning med mitt feilbruk enn å vente 24 timer før en dose du kanskje kunne halvert først kicker inn.... Og om det blir for mye, så nytter det døyten å røske av plasteret med heller siden shitten kan sitte i huden leeenge, og man er garantert 24-ish timer til med maks-funk når det først funker.