View Single Post
Får du ikke dårlig matlyst av det skvipet? Drakk opptil 4 powerking daglig før, kutta det ut mer eller mindre problemfritt samtidig som jeg kutta ut piller. Drikker fortsatt altfor mye brus (ca 1 liter daglig), det dekker det sukkerbehovet kroppen har opparbeidet seg. Må etterhvert legge av meg den uvanen også, det er jo basicly samme greia.

Uansett, husker at da jeg kutta energidrikken så drakk jeg enorme mengder vann gjennom dagen. Ikke fordi jeg følte jeg måtte, men fordi jeg følte at kroppen trengte det. Utifra brukernavnet ditt går jeg utifra at du bruker rusmidler, kan det tenkes at vanene dine med battery har en sammenheng med rus? Det hadde det for min del, det var liksom ikke det samme og slappe av med en bønne uten en powerking. La om røykevanene mine litt, slutta å være sofastoner og da hadde jeg heller ikke behov for energidrikken. Kjøpte en powerking for litt siden, det smakte helt jævlig. Det tror jeg du også kommer til å syntes, dersom du klarer å ta avstand fra det og gå lenge uten.
Sist endret av subscribe; 27. april 2017 kl. 23:06.