View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg sa at jeg ikke følte de samme følelsene for han son han gjorde for meg, da ville han presse meg til å forklare hvorfor jeg ikke følte det sånn, når jeg da kommer hjem blir jeg bombadert med meldinger, jeg velger å først ignorere meldingene for jeg syntes hele greia var ubehagelig, men sa til slutt at om han var så betatt av meg så kunne vi ta et pause fra vennskapet til følelsene hans blir mindre intense.. div ikke ha kontakt. Dette skulle han ha seg frabedt å ble veldig forbanna, han prøvde å manipulere på melding at han ville jeg skulle flytte inn med han og komme meg bort fra den plassen jeg bodde på og at vi fortsatt kunne være venner, han skrev mye rart og sa han følte jeg ikke tok følelsene hans i betraktning når det er mine følelser han ikke tar hensyn til.
Vis hele sitatet...
Veldig mange røde flagg her, bra at du ser det selv på tross av en bakgrunn som kan gjøre det vanskelig å se sånt. Du trenger selvsagt ikke noen grunn til å ikke ville være sammen med noen, du trenger hverken å unnskylde eller forsvare det. Kanskje noen andre bør hente de tingene, eller være med deg.