View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Nei det virker ikke helt normalt. Men i slike settinger er det jo viktig at kommunikasjonen er presis og forståelig slik at ingen føler de blir lurt. Om du forsøkte å pakke inn ting med å si at du ønsket å fokusere på deg nå, i behandlingen så kan det ha blitt tolket som at "ja akkurat nå ja - men hun kommer jo ut fra behandling - og kanskje blir det noe da".

Om han er en god venn som du ønsker å beholde så får dere nesten forsøke å finne ut av dette sammen. Du må være tydelig i det du sier. Om du føler det blir stress å fortsette så er det en fin anledning til å avslutte vennskapet. Stor sjanse for at noen av de meldingene har vært i overkant frekke, eller ufine. Om det stemmer så kan du jo bare skrive til ham å si at når han kan snakke på den måten til deg så ser du ikke på ham som en venn lengre og du ønsker ikke mer kontakt. Så kan du jo bare blackliste ham.
Vis hele sitatet...
Jeg sa at jeg ikke følte de samme følelsene for han son han gjorde for meg, da ville han presse meg til å forklare hvorfor jeg ikke følte det sånn, når jeg da kommer hjem blir jeg bombadert med meldinger, jeg velger å først ignorere meldingene for jeg syntes hele greia var ubehagelig, men sa til slutt at om han var så betatt av meg så kunne vi ta et pause fra vennskapet til følelsene hans blir mindre intense.. div ikke ha kontakt. Dette skulle han ha seg frabedt å ble veldig forbanna, han prøvde å manipulere på melding at han ville jeg skulle flytte inn med han og komme meg bort fra den plassen jeg bodde på og at vi fortsatt kunne være venner, han skrev mye rart og sa han følte jeg ikke tok følelsene hans i betraktning når det er mine følelser han ikke tar hensyn til.