View Single Post
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ja, men den metoden dere beskriver er den aller dyreste også. Det er et tilbud for de som kan reise litt kontanter på kort tid, og som har mulighet til å betale 10-15000 for medisinsk cannabis i måneden. De brukerne som jeg kjenner til bruker ganske mye daglig, fks 2,5 gram daglig, men det hadde jeg betalt "normal hasjpris" for å ha det lovlig på resept.

Det som jeg samtidig vil formidle, sammen med det dere nevner, er at man må reise ut av landet for å fornye resepten, om man ikke får en spesialist til å godkjenne dette til utlevering via norske apotek, og blåresept får man uansett ikke i Norge per dags dato.

Det billigste jeg har hørt om er 123apotek som har bedrocan nede i 100kroner grammet, som for meg virker helt rimelig med mine behov. Her er twitterprofilen hans: https://twitter.com/JegHerer

Han har fått det som fremstår for meg som den aller beste ordningen man kan få i Norge i dag: 100kroner grammet for bedrocan, utlevert på et norsk apotek.


TLDR: Lett i utlandet, for de som har penger og kunnskap. Fortsatt veldig vanskelig å få til utlevering og godkjenning her i Norge.
Sist endret av meaculpaUIO; 16. april 2020 kl. 23:50.