View Single Post
Rus som ødelegger liv om det blir brukt hyppig og uforsvarlig (dårlig kosthold, lite søvn, dårlig hygiene osv):

-Amfetamin (Til slutt VIL du få psykiske og mulige fysiske problemer, uten tvil)
-Heroin (og andre opiater forsåvidt)
-Benzodiazepiner
-Kokain (Rævkjører psyken din så jævlig. Solgte god cola før og endte ofte opp med å feste en del med mye snø.
Tok lang tid før jeg klarte å være sosial og glad på fest uten noe cokesug i det hele tatt. Kokain og alkohol i kombinasjon sørger for at du craver kokain hver jævla gang du drikker og ikke klarer å ha det fett og du BARE tenker at du skulle hatt litt pulver nå så kunne du blitt kongen... Snorter du nok skal det en del til før du kjenner glede på samme måte som før du noen gang prøvde stoffet. Beklager TL;DR, men mye fortid med dette drittstoffet.)

Benzo i ny og ne er okay (uten alko) og hvem faen har da tatt skade av å røyke en feit joint?

Kommer selvsagt an på personlighet, viljestyrke og blabla, men til slutt vil de stoffene jeg nevnte over ødelegge kropp, og kanskje verst - hjerne)

Smeller du stoffet/stoffene dine er du virkelig på feil vei og kommer til å angre så jævlig når familie vender deg ryggen og helsevesenet blir din eneste «venn»

Men for all del - jeg er for at man kan gjøre hva enn man vil med sin egen kropp. Bare husk at hver handling har en konsekvens, og hvis den konsekvensen er at hjernen din blir svidd og kroppen din svak når det er så mye annet naturlig fett man kan gjøre - da er man tjukk i huet.

Skrevet av en som (åpenbart) nettopp har tatt amfetamin, lyrica og alprazolam. Drikker meg en heineken også.

Jobber med å ødelegge meg selv, snakkes.
Sist endret av krystallkongen; 22. juni 2018 kl. 19:46.