View Single Post
Imponerende tekst, Tøffetom. Og fremgang!

Etter det jeg har lest er du vel rundt 22-årsalderen, stemmer det? Pluss/minus noen år kanskje.
Som du sier så liker du ikke helt den du var før rusen kom inn i bildet. Samme her btw. Men rusen er tvilsomt grunnen til at du har blitt bedre, det er vel heller at du har blitt voksen? Det er jo tross alt over disse årene det skjer mest utvikling hos mennesket, på det mentale anyway.
Poenget er at annet enn angst og/eller andre psykiske lidelser du muligens kan ha pådratt deg, er det nok den samme personen som sitter igjen etter å ha blitt clean. Drittungen du ikke likte ser du nok ikke mer til.

Hvordan går det i forhold til dette så langt? Håper du fortsatt føler deg som den samme, noe jeg også antar at du gjør.

Selv pådro jeg meg en skikkelig seig angst, men annet enn dette ble jeg ikke annerledes etter å ha sluttet.
Har dog mistet mye motivasjon til livet, og har i lang tid vurdert i min egen stillhet om jeg skal ta den feige utveien. Tror ikke dette er noen sideeffect fra rus, er vel heller livssituasjonen og en veldig usikker fremtid som gjør det litt vanskelig å løfte haka.

(Var ikke meningen å syte, selvom det kanskje ser litt sånn ut på slutten der.)


All the best, lykke til videre