View Single Post
Du er et svært oppegående menneske og det kommer du til å være om du slutter også. Det kan nok bli tøffe tak og du blir nødt til å jobbe deg gjennom vanskelige tider istedet for å forsvinne bort fra dem.

Jeg har aldri vært avhengig av så tunge stoffer som det du har, men jeg vet hvordan det føles å "komme tilbake til verden". Ruser meg ofte, selv om det stort sett er på lovlig vis nå for tiden. Ble nødt til å ta en pause på 2 måneder i vår og da merket jeg virkelig hvor sterkt rusen står i mitt liv. Mange dager tålte jeg ikke trynet på meg selv og livet så ganske mørkt ut.

Minte meg veldig om Anne-Kat Hærland i skogen med en avholds friluftskar; "Men kommer du ikke til et punkt hvor du ikke klarer mer virkelighet?!". Godt sagt.

Behold troen på deg selv, samme hva. Jeg støtter meg ofte på sitater, og setninger jeg gjentar for meg selv, for å komme meg gjennom vanskelige perioder. Vet ikke om det kan hjelpe for deg, men jeg synes det er nyttig. Føler meg stort sett like crappy i øyeblikket, men det hjelper på optimismen for fremtiden.

Kan gi deg ett i første omgang: "Whether you think you can, or think you can't. You're right."