View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Gnarve Vis innlegg
Jeg ser ned på heroinister, nekter ikke på det. Sliter med å ha noen form for empati med folk som er feig nok til å avskrive seg alt ansvar og bli en eneste stor byrde for samfunnet. Ingen skylder meg en forklaring, det har jeg aldri sagt. Er bare en god mix av nysgjerrighet, irritasjon og sinne som gjør at jeg spørr.

Og jeg har aldri møtt folk i 60-70 åra som gir etter for heroin eller blir avhengig før de blir født. Tror du har sett for mye film og du er ikke riktig person til å argumentere her.
Vis hele sitatet...
Du høres ut som et jævla kjipt menneske. At du i det hele tatt gidder å være sint på folk du ikke har noe med la, la nå heroinistene være i fred.
At du ikke vet at folk blir avhengige av grunner utenfor sin kontroll sier mye om deg.. Faren min ble heroinist etter operasjon og overdådig morfinbehandling på sykehus på 70 og 80 tallet, sykehuset gjorde han avhengig, han møtte min mor og fikk hun avhengig, og jeg ble født med avhengighet til heroin og dødelige abstinenser som baby.
Om det er derfor eller pga traumer som overgrep og omsorgssvikt, eller om det er fordi man bare er nysgjerrig på noe digg rus er uansett ikke din business og du fortjener ikke å få en forklaring eller forsvar fra fremmede heller når du har den skitne holdninga di og spytter på folk som ligger nede. Jævla kødd