View Single Post
I mitt voksne liv har jeg to ganger flytta til småbyer der jeg ikke kjente en kjeft. Fikk både venner og høne likevel. Sosialt tilbakestående er jeg ikke, men heller ikke utpreget utadvendt.

Jeg var i grei form på den tiden og har et normalt pent utseende. Satsa på å kle meg pent, drakk på meg litt selvtillit før jeg dro ut og dro ut ganske tidlig. Etterhvert som stedet fylles opp kommer det etterhvert noen som spør om å sitte ved bordet ditt, da kommer du i prat. Fin taktikk, man treffes på en naturlig måte og får kontakt med folk FØR de blir dritings.
Den perioden jeg dro mest mus dreiv jeg å drista meg ut på dansegulvet også faktisk, men føltes helt jævlig, elendig på å danse. Jentene likte det visst da.

Men bare å prøve! Og, ikke røyk deg stein først, min erfaring er at da et du bare på bølgelengde med andre stonere, og dem er det ikke mange av.

Styr unna byens hippeste utesteder også, det er som regel ikke der du får napp, de deiligste rødrussjentene vil som regel ha pappagutter uansett. Play in your own league ��