View Single Post
Tror jeg vil si det. Mdma terapi reddet livet mitt/ reddet med fra å gjøre noe dumt mot verden rundt meg, så i det minste hadde jeg nok sittet inne for personskader på grunn av ett umenneskelig raseri jeg slet med og kontrollere. Det vekket interessen min på hva annet der ute som kunne fungere som hjelp for en ødelagt person. Ja jeg har også prøvd "morro substanser" i mellomtiden, for å rett og slett oppleve dem, men etter det var det ferdig. Det som virkelig hjalp meg til å ønske å rette opp i livet mitt var sopp og ayahuasca. Hadde det ikke vært for det hadde jeg aldri klart å få troa på megselv og fått meg en jobb etterpå. Gikk fra 10 år som for syk til og jobbe til full jobb på under to uker etter min første Ayahuasca tur. Fordi jeg fikk så sterkt kallet på å ta tilbake livet mitt og være en del av fellesskapet og bidra tilbake for sjangsen jeg fikk. Jeg Har prøvd cannabis, og det er ok. Det var for meg ett alternativ til alkohol, men fikk dame som ikke var inn i noen substanser så da sluttet jeg og. Vi har en felles avtale om at når jeg sliter med tanker og når stygge på ryggen et for stor så hadde jeg lov til og ta en soppaften. Men har ikke funnet dette på tre år, så det har ikke blitt noe på den fronten. Jobber i dag som montør. Ønsker ikke være mer spesifikk enn det av hensyn til arbeidsgruppe jeg jobber innen.
Sist endret av Mokkasinen; 4. oktober 2020 kl. 04:06.