View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ser jeg skriver som en irriterende jævel, fikk nok ikke forklart sånn jeg ville..
Vis hele sitatet...
Velkommen til klubben mann.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
JA. i tillegg har folk garantert lagt merke til en endra versjon av meg selv, så dette på jobb og familie i dag, du ser det bare i øynene at de ser noe ikke er som det skal(dere vet sikkert hva jeg mener). Verdens jævligste følelse. Har faktisk blitt totalt endra, dette skal ikke fortsette
Vis hele sitatet...
Nei, jeg kan nesten garantere at dette bare er innbilning. Et helt vanlig fenomen som oppstår på grunn av noia. Hvis du ikke tror meg så kan du jo gjøre et lite eksperiment. Ta noen bilder eller en filmsnutt av ansiktet ditt, gjerne mens du snakker. Et eller annet random bare. Bare slapp helt av mens du holder på, ikke gjør deg til. Så ser du på filmen eller bildene i morgen eller etter at du har sovet og du er edru igjen, så ser du selv hvorvidt du ser så gal og vill ut som du trodde.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er en stor mulighet for at du flipper og får psykose ja. Ikke røyk mer av hasjen og ikke ta mer speed.
Vis hele sitatet...
Du overdriver voldsomt da. Selv om man et par-tre dager så er vel muligheten fremdeles relativt liten med mindre man har noe underliggende psykiske greier. Ikke at jeg sier at det ikke kan skje heller, for det kan det. Men det er en liten mulighet, ikke en stor mulighet. Sjansen blir i alle fall ikke noe mindre av å bli skremt opp av anonyme brukere på freak.no.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja det gjør dem garantert, når du er på dag to med speed og en hjerne i forandring og altertmodus.
Jeg har sett flere av de nærmeste rundt meg ødelegge seg helt på sånne runder med speed og kola, selvom de ikke har tatt det hver dag har de flere-dagers rundene vært så skadelig for hjernen at dem har blitt andre og svært psykisk syke personer etterhvert. Må innrømme jeg blir lei meg hver gang jeg leser tråder som dette for jeg syns det er så trist at noen vil gjøre sånt mot seg selv og ikke skjønner risikoen og konsekvensene det kan føre til over tid..
Vis hele sitatet...
Nå ser jeg at du bare troller....

TS håper du velger å se bort fra dette pisset. Greia er at du bare er jævlig speeda og har litt noia - that's it. Verken mer eller mindre. Anbefaler deg å drikke et stort glass vann og legg deg i senga og lukk øynene. Hvil det fjeset ditt litt, så går dette helt fint. Tilstanden din er langt i fra så farlig som du tror. Og de tankene dine skjønner jeg at er ubehagelige, men de er jo bare tanker fortsatt. Og tanker er det minst farlige i verden. La dem være i fred, ikke prøv å skyv de unna unna. Det blir som hvis jeg sier til deg: "Ikke tenk på en rosa elefant." - Da tenker du garantert på en rosa elefant. Jeg er våken lengre enn det du har vært nå med ganske jevne mellomrom og jeg har det helt fint. Men ikke ta mer speed, og tenk deg om to ganger før du gjør det igjen, fordi når man ikke er vant til å bruke amf så er det stor sjanse for å gå i en del feller som gjør at man får det slik som du har det nå.

Lykke til, dette ordner seg. <3
Sist endret av TrippyKing; 7. juli 2020 kl. 23:37.