View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kjørt litt vell hardt på med speed både i går og i dag. Dosene var idiotisk i går rett og slett, snorter heller aldri men ble så opphengt i kicket når jeg drog den vettu, neida har tatt det hver dag ish i 2 uker men kontrollert (en drop på 70mg) men redoserer aldri og sover 8-10 timer hver natt, spiser meg også stor å sterk

Jaja så greia har døgna å sitter fortsatt oppe, fikk helt fucka nedtur symptomer jeg ikke er vandt med, med tanke på dosering. Fri for hasj å desperat, satt jeg i gang den villeste smulejakten over hele leiligheten, å da mener jeg hele.(ble nesten litt fun, så holdt på sånn i rundt 2 timer) Fikk 0,3 tilsammen av noe mjuk gud shit svart utenpå lysebrun inni. Virker som jeg aldri blir ferdig å skrive nå, helt rart. Men ble utrolig fjern å det er jævlig digg men det kjennes samtidig ut som det ikke er lenge til jeg flipper og får psykose, litt ekkel overbevisende håpløs følelse av å være alene og forlatt å har dine siste timer på deg heh(men klarer jo å skjønne at det er pga stoffet å søvn), men det er jo normalt etter hva jeg har gjort, føler vell meg ikke i kontroll. Om jeg ikke får til å slukne lyset innen få timer er det risiko at dette kan eskalere hvis jeg ikke får bort disse tankene som bryter med euforien? Siden jeg fortsatt er bevist over det burde vell dette gå bra, røyk resten? Har gått greit nå mens jeg skrev dette, bortsett fra at jeg sikkert har brukt 1 time på dette innlegge, setninger er litt vanskelig å få rett sammensatt i hue, må virkelig tenke. Gir dette mening i det heletatt eller prater jeg bare tull? Alt lagger å føler meg litt hjerneskada.