View Single Post
Trådstarter
258
Sitat av Dreamliner91 Vis innlegg
Kanskje du bare rett og slett har en dårlig dag? Jeg er spesielt sliten i dag, men tror jeg har en god forklaring. Satt oppe til 3 i natt selv om jeg var dødstrett fra kl 24. Ble holdt våken av kvitrende fugler. Var helt stein da jeg våknet av alarmen i dag. Slumret selvfølgelig flere timer, og dette gjør jo egentlig bare vondt verre. Slumring er som å ta ei stresspille. Jeg har tatt 5 stresspiller ihvertfal! Er ikke deprimert, bare lott ekstra sliten. Ar hatt så god døgnrytme dr to siste ukene. Stått opp 9-10, lagt meg 23-00. Så nå kjenner jeg at det er hardt for kroppen å være våken om natten ja.
Jeg vet likevel hvordan det er å være nedfor og pessimist. Det er grusomt. Har vært det i mange år. Det spiser så opp en og til slutt er det liksom en del av deg.... begynner å bli borte hos meg, må bare lære meg å holde fast ved følelsen av å kunne velge å være glad og godta at ikke hver dag trenger å gå i 100.
Vis hele sitatet...
Det er en mulighet ja, men så har er jeg i arbeid med å bli utredet for en angst lidelse. Det kan være at jeg bare er utslitt psykisk, jeg går å bekymrer meg konstant. Legger meg ekstra tidlig i dag og håper det er greit igjen i morgen.