View Single Post
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Jeg går hos psyokolog, har hatt en time så langt, men de andre har blitt avlyst pga ting som har foregått i livet mitt. De siste dagene har jeg blitt så fryktelig depimert. Jeg sliter så sinnsykt med selvsikkerheten min, og det har kommet til et punkt hvor jeg ikke klarer å gå ut uten av å tenke på hva andre tenker om meg. Jeg sitter her og tenker at jeg ikke vet om jeg klarer dette mer, kanskje slipper jeg å lide om jeg ikke lever mer? Jeg er også ekstremt nervøs for neste time, vet ikke hvorfor. Jeg er så lei av å ha det sånn, jeg er sliten hver dag og kan finne på å sovne midt på dagen fordi jeg er helt utmattet psykisk. Tanta mi er schizofren, og morfar og mamma har begge slitt med angst/depresjon. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre mer.
Vis hele sitatet...
Hang in there man! Jeg tror du er på riktig spor. Fortsett å skrive. En enkel øvelse du kan prøve som jeg selv har gjort i blant er å prate med mennesker som tilsynelatende har et godt grep på virkeligheten og forsøke å se hvordan de tilnærmer seg deg, for så å integrere deres oppførsel som en slags øvelse. For å være helt konkret kunne du for eksempel gått en tur med psykologen, en prest, en eller annen hyggelig person og behandlet deg selv inni hodet ditt med deres oppførsel.