View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Du snakker om noe annet enn jeg gjør. Du snakker om din egen subjektive oppfatning. Jeg snakker om hvordan politiet skal gjøre det etter loven. Hva som er lovmessig korrekt måte å gjøre det på. Jeg tar ikke stilling til alle mulige personlige anekdoter. Derimot vil jeg si at anekdotene ikke er dekkende for politiet generelt.
Vis hele sitatet...
Poenget er vel at du tar utgangspunkt i korleis politiet skal jobbe. Det er ikkje omstridt at i ein perfekt verden hadde politiet oppført seg slik, og ting hadde vore markant betre.

Men politiet oppfører seg ikkje alltid slik. Det er nok anekdoter til at vi ser konturane av eit politi som ikkje alltid held seg heilt til regelboka, og vil avgjere saker kjapt og enkelt - for sin eigen del. I mange saker prøver politiet å få ein tilståelse - fordi dei er overbevist om at vedkommande har brote lova. Gjerne med rette og. Men det vil ikkje sei at det er i vedkommande si interesse å tlistå det.

Det er ikkje heilt urimeleg å anbefale folk å ta hensyn til at politiet ikkje er perfekte.