View Single Post
Sitat av Fulmen Vis innlegg
Sett med dine øyne ja. Du er åpenbart mer brydd av måten de protesterer på enn hva de protesterer mot.

Hva det sier om ditt verdisyn er en helt annen diskusjon...
Vis hele sitatet...
Hva vet du om mitt verdisyn?
Snakk om å være forutinntatt?

Så du mener slik oppførsel er greit? Det finnes et hav av måter å protestere eller forkynne en sak på uten å dra den så langt. Det gjelder begge parter i denne aktuelle saken.

Jeg synes også at det er utrolig unødvendig med slike folkeansamlinger midt i en pandemi med økende smitte. Men er glad ingen forskrifter kan hemme yttringsfriheten.

Hva som er ytret og hvordan tumultene oppsto er en ting, men resultatet er negativt for oss alle.

Jeg bryr meg i svært liten grad om hva SIAN og motdemonstrantene kjemper for eller protesterer mot.

Men det som derimot bryr meg, er hvordan det går ut over samfunnet. Tråden startet med et simpelt spørsmål om hvorfor en så stor sak ikke ble dekket grundig av media. Men det ble den jo etterhvert.

Så begynte diskusjonen og spekulasjoner i hva som egentlig hendte den dagen.

Så ut i fra dette skal man få påstemplet rasehater i panna eller noe slikt?

Hva vet du om jeg er blå, brun eller hvit? I min oppfatning har det ingen verdens betydning. Velkommen til 2021.

Det er litt lett å få et stempel på seg uten å egentlig ha lagt opp til det eller? Det er tydeligvis et følsomt tema for mange dette her.