View Single Post
Sitat av bruisepristine Vis innlegg
"Men langt flere kan vente seg en reaksjon fra politiet i dagene som kommer. Det bekrefter Geil Oustorp, som er leder for forbyggende enhet i politiet.

- Vi sitter på videobilder fra flere kilder, og vil de neste dagene gå gjennom bildene for å identifisere både personer og handlinger vi vil følge opp, sier Oustorp."

Godt å lese, håper det opprettes straffesaker over en lav sko samt inngripende oppfølging av samtlige barn under kriminell lavalder og deres foresatte. Når du "flyr på folk som ikke mener det samme som dem selv" (sitat politistasjonssjef i Sør-Øst politidistrikt, Øyvind Aas.) så fortjener du i mine øyne ikke å bli hørt, du har tapt debatten, du er en trussel mot demokratiet, og du må irettesettes.

Å forsøke å tie meningsmotstandere ved bruk av vold, hva er det det kalles igjen?
Vis hele sitatet...
Trenger ikke vold en gang. Det å forsøke å tie meningsmotstandere i alle former er jo lavmål og lite fruktbart.

De overvåket alt, med droner, helikopter, sivilkledde med kamera osv. Dette får et større etterspill for de involverte.

Når sakene publiseres i fremtiden, så blir det spennende å se hvordan argumentene i denne tråden står seg.

Ha en fin dag!

Mvh Bearded Freak

Vi får mye mer ut av en debatt om vi slutter å bruke absolutter, det er få ting her i verden som er enten eller og man trenger ikke å dra argumenter ut til ekstremer for å illustrere et poeng. Myhre ser ut til å være av samme mening som meg: Man må gjerne rapportere om hendelsene, slik f.eks NRK gjorde, men man trenger ikke å skrive en følelsesladet artikkel med en agenda, slik trådstarter ser ut til å foreslå, det er slik vinkling som skaper mer polarisering som kan ende med mer brutale sammenstøt mellom partene.[/quote]

Da tror jeg du har misforstått meg grundig. Som du ser i innleggene mine ønsker jeg fred og tar ikke parti med noen av sidene. Om du har fått en agenda ut av det, så opplys meg gjerne. Så skal jeg forsøke å oppklare etter beste evne.
Sist endret av BeardedFreak; 12. april 2021 kl. 21:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.