View Single Post
Er det nylige artikler? Jeg sjekket samtlige av disse avisene før innlegget ble skrevet.

Situasjonen er mildt sagt skremmende, dette er ikke normale tilstander her.

Når slikt har skjedd før, har det vært overskrift i alle mediene, så jeg stusset rett å slett på om mediene valgte å ikke skrive om dette i frykt for ytterligere polarisering eller noe slikt.

Jeg er stor forkjemper for ytringsfrihet for alle og et faktabasert ufarget media.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
De har vitterlig dekt slike markeringer og motdemonstrasjonene før, du går fra 0 til 100 på er millisekund og kommer med en grandios konspirasjon om at "de" pakker landet vårt inn i glansbilder.

Hva er agendaen din?

Personlig synes jeg SIAN og motdemonstrantene burde ha minst mulig dekning i nyhetsbildet. Det er bare støy og skaper mer polarisering.
Vis hele sitatet...
Vel, for å gjøre de beste beslutningene i fremtiden må alle nyheter og fakta på bordet.

Forrige hendelse i Drammen var et meklingsmøte mellom Sian og motdemonstranter, som skal ha vært av den gode sorten.

Problemer må løses, ikke få vokse å gro i det skjulte så vi ender opp med gale ekstremister på den ene eller andre siden.
Sist endret av BeardedFreak; 10. april 2021 kl. 16:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.