View Single Post
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Den offisielle historien går vel på at det første skuddet bomma, mens de to siste traff. I følge de fleste av de som kjente virket det da som Oswald om ikke helt psykisk frist, ihvertfall hadde sine egne meninger da han var en ganske hardbarket kommunist som blant annet bodde noen år i Soviet.

Når det kommer til hvor god skytter Oswald var så er det jo vanskelig å si. Noe lærte han sikkert i militæret, men en skal jo også huske at bilene i kortesjen ikke beveget seg særlig mye fortere enn gangfart.
Vis hele sitatet...
Greit nok, bilane var i bevegelse. Det kompliserer uansett situasjonen for skyttaren, når det har våre ekstremt monge gjennskapinger av hendinga å ingen har klart 3 skot på 4,5-7 sekund, med ei rifle fra andre verdskrig.

Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Jeg tenker at det er mange faktorer her som vi aldri vil vite om er riktige eller gale og derfor er vi dømt til å dømme utifra andres observasjoner, tolkninger og meninger. Vi kan gruble krangle og lure, men det virkelige svaret får vi ikke, fordi det er altfor mange interessenter i at folk tror det ene eller det andre. Som med 9/11 - Var det Bush? Unektelig et supert grunnlag til å starte en varig krig, men noen har nok også interesse i at du tror det ene eller det andre, også her.
Vis hele sitatet...
Samenliknar du 9/11 konspirasjonsteorien med Kennedy drapet? Eg vil sei det er litt feil med tanke på at der har vore to etterforskinger av Kennedy drapet å den siste etterforskinga sa følgande

" in 1979 issued its final report, concluding that President John F. Kennedy was probably assassinated as a result of a conspiracy"

Eg føler difor det blir litt feil å samanlikne dei to hendingane.