View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Men det er vel sosial kompetanse 101 å ikke vise alle sider av seg selv i alle situasjoner.
Vis hele sitatet...
Yess sir!
Men gud jeg har fått tyn for den der i ettertid, det er visst meningen at man skal slippe sider av seg selv i et moderat tempo og ikke sakte men sikkert

Men som meaculpaUIO skriver lenger opp her, det å vise interesse ikke fordi du er keen på et ligg, men fordi du faktisk er interessert i dette mennesket har fungert veldig greit for min del, få i gang en prat for å se om hun er et interessant menneske i dine øyne og like så for henne, om denne treffer så oppstår det jo veldig fort en grei kjemi, derfra blir det veldig lett å gi oppmerksomhet til den du prater med også kan det gå ganske fort til soverommet om man er på samme bølgelengde.

Kjemi går jo også på personlig preferanse, har truffen noen damer som jeg har vært veldig keen på, men når vi har kommet i snakk så har det vist seg at det bare er ekko i topplokket og det blir litt turnoff for min del, men om man kan prate litt intelligent med dama så er jeg all inn.