View Single Post
Sitat av ikkealene Vis innlegg
Hun sov over en gang med ei annen. Selv om vi ikke var alene, så var det intimt.

Ja, det var vel litt vagt. Det er de små tingene som f.eks lengre øyekontakt, ærlighet, vennlig berøring og at sex ofte er et samtaleemne. Påstår likevel at sex er et veldig vanlig tema å diskutere mellom de fleste venner i tjueårene da.
Vis hele sitatet...
Sov med tre venninner og en kompis en gang, med andre ord drit trangt men langt fra noe gangbang for å si det sånn. Den intimiteten du kjente var det mest sannsynlig bare du som følte som noe seksuelt og det er ikke uvanlig i din alder å legge for mye i sånt siden kåtskapen rår.
Lang øyekontakt, ærlighet og vennlig berøring er sånn man er med gode venner, og etter min erfaring er det gode venner man gjerne snakker åpent med sex om. Mens de man har et godt øye til er man ikke like komfortable til å snakke om sånne ting med. Ut fra det du har skrevet høres det fortsatt ut som at hun bare ser deg som en kompis, og et vennskap kan være like verdifullt, eller mye mer mer, enn et tøm og røm ligg. Det virker liksom ikke helt som at du verdsetter vennskapet deres, men kanskje alltid håpet på å få ligge med hun en dag? Ja, du risikerer å bli den creepy kompisen som har "lurt", men ingen blir sure eller støtt av å høre at de er tiltrekkende. Det er først om man tar det som en selvfølge at man skal eller bør få sex i "retur" for vennskapet at det blir ubehagelig om hun ikke ser deg sånn.

Du vil ha tips til hvordan du kan spørre henne om hun ser deg på samme måten som du gjør henne, og jeg er helt på bølgelengde med meaculpo i tråden her. Det er lurest å lufte i en setting hvor det er andre rundt dere. Ikke som hører på samtalen, men som begge kan distrahere en eventuelt ubehagelig situasjon med og som føles tryggere og lett bryter opp isen om det blir kleint etterpå. For eksempel på en bar eller fest hvor dere kan late som ingenting og fortsette festen og vennskapet selvom det skulle bli en eventuell avvisning. Drikk deg litt til mot, men ikke drikk vekk ALL dømmekraft og fornuft. Gi noen komplimenter tidligere på kvelden eller ved en annen anledning tidligere og se om hun trekker seg vekk fra deg og blir kaldere eller ikke. Hvis ikke så kan du lufte tanken eller forslaget når det er god stemning mellom dere og du har flørta og fått respons på det, ikke gjør et alvorlig og seriøst nummer ut av det som en dyp confession hvor hun er presset til å svare deg med en gang, men si det på en naturlig, flørtene og uanstrengt som mulig måte. Det er hvertfall sånn jeg går fram og det har gått bra hver gang, også når jeg har fått rødt kort for da har jeg hvertfall ikke vært kjip eller ubehagelig og no bad feelings mellom oss. 23 år, da er sikkert snapchat også innafor men da risikerer du at det blir kleint og lite kontakt mellom dere i ettertid om hun ikke er interessert. Det er vanskelig å vite hva som er best siden vi ikke veit noe om dynamikken deres eller personligheten din, er du utadvendt er fest mer naturlig mens er du sjenert er kanskje chat mer ditt naturlige element, det må du kjenne på selv.

Lykke til a
Sist endret av celtseus; 29. mai 2020 kl. 23:21.