View Single Post
ikkealene's Avatar
Trådstarter
23
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
"Siden jeg mest sannsynlig ikke vil ha så mye med henne å gjøre etter jeg drar fra byen har jeg lyst til å ligge med henne."


Skikkelig sjarmerende.
Vis hele sitatet...
Ser det blir diskutert at jeg fremstår ganske så usjarmerende med tanke på at jeg vil ligge også ikke bygge noe videre. Selv ser jeg det som en mulighet for å skape ekstra gode minner med en person jeg har satt pris på igjennom studietida.

Jeg er en ærlig person og er ikke redd for å uttrykke hva jeg føler ovenfor andre personer. Synes det meaculoaUIO og celtseus foreslår kan passe meg. Lurer likevel i hvilken sammenhenger det kan være lurt å ta det opp. Er en kveldstur i byen et passende tidspunkt eller bør det være alkohol involvert? Jeg er bestemt på å legge det frem på en måte som gjør at hun kan takke nei uten at at hun skal finne det vanskelig. Derfor kan det være problematisk å foreslå med bare kroppslig kommunikasjon. Ser selvfølgelig at ansikt til ansikt er den mest noble måten å legge det frem, men vil det være lettere for henne å avslå hvis det foregår igjennom chat istedet?