View Single Post
Hei

Jeg er en 23 år gammel gutt og skal snart flytte fra studieplassen etter endt studie. Jeg har en venninne her på studieplassen min. Hun er ei kul jente som ofte kommer på besøk og inkluderer meg i aktiviteter. Siden jeg mest sannsynlig ikke vil ha så mye med henne å gjøre etter jeg drar fra byen har jeg lyst til å ligge med henne. Da blir det ingen store konsekvenser med tanke på forhold og følelser. Hun er svært utadvendt med de fleste og det er derfor vanskelig å vite om hun er interessert i sex med meg.

Her om dagen var jeg oppe kl. 4 på natta etter fest og snappet henne mens hun var på nattevakt. Vi avtalte at hun måtte komme innom kl 7 på morgningen etter vakten hennes for å chille her. Jeg sovna og våknet ikke da hun var utenfor. Siden hun er så utadvendt kan jeg godt tenke meg at hun bare ville være sosial, men føler også at det kunne hatt blitt en "booty call".

Skriver sjeldent her, men er interessert i å høre deres tanker om hvordan jeg bør gå frem hvis jeg skal prøve å ligge med henne.

Setter pris på alle svar!