View Single Post
LiamQ_Q's Avatar
Trådstarter
64
Sitat av dazezone Vis innlegg
Dette høres jo ikke helt bra ut, TS. Som andre har nevnt er det jo større problem for mange av oss å ikke ha motivasjon/energi til å trene, men hos deg høres det jo ut som om du er på vei til å utvikle et tvangsmessig forhold til trening. Det er heller ikke nødvendigvis så sunt i lengden. Det at selve tanken på trening begynner å gi ubehag/stress for deg er også urovekkende. Da nærmer det seg tvang - slik som mange jenter kan utvikle i forhold til mat (og trening for den del).
Hvordan har du det ellers i livet? Noen problemer med selvfølelsen din? Er det noe du dekker over emosjonelt ved hjelp av treningen? Kanskje det gir deg en opplevelse av kontroll der andre ting i livet ditt føles kaotisk? Ikke vet jeg sikkert, men høres ihvertfall ut som om du legger et unødvendig press på deg selv og egne prestasjoner som er langt over det som er sunt. Håper du kan ta det mer med ro både for hodet og kroppen sin skyld.
Vis hele sitatet...
Har trent 5-6 ganger i uka i 5-6 månder nå, men mistet min far for 2-3 uker siden, jeg er bare 16 så det var ganske tøft for og si det mildt, etter det har jeg bare følt at kroppen min faller sammen...

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Consider yourself lucky!

Avhengighet av trening er nok eneste grunn til at jeg lever i dag. Tårene forsvinner med årene, gje gass
Vis hele sitatet...
Tusen takk!! Har vert avhengig en stund, men den siste tiden har jeg hatt kramper og klarer aldri vokne opp energien er på 0% osv..
Sist endret av LiamQ_Q; 17. januar 2019 kl. 17:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.