View Single Post
LiamQ_Q's Avatar
Trådstarter
64
Sitat av LiamQ_Q Vis innlegg
Jeg er ikke sikker på hva som skjer, men jeg føler jeg blir tvunget til og trene 6 ganger i uka, har eget treningsrom så tenker jeg ikke har noen undskyldning! Jeg syns det er gøy, men fler ganger jeg har pause pleier jeg og få 2-3 tårer og føler meg lei meg, feks når du har mistet noen du er glad i dette varer bare 5-6 sekunder, men skjer ofte.. har aldri hatt dette før og har trent i 1,2/5. År var ikke først nå at jeg startet og trene 6 ganger i uka og nå klarer jeg ikke la en dag gå unna, Jeg spiser normalt og er sunn, men vet ikke hvorfor? Den siste uka har jeg følt at hele ryggen min bare smelter og den føles iskald ut 24/7 selv om jeg koker..

PS: Helst ikke «Troll» er litt personlig og føler det plager meg..
Vis hele sitatet...
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Veldig bra at du har fått deg treningsrom og føler at du må trene. Det er veldig mange mennesker som er motsatte som har veldig lyst til å trene men klarer ikke finne tiden. Å gråte er litt spesielt, men ellers er det bare å stå på og være flink. Husk at muskler trenger restitusjon, viktig med hvile og ikke over-trene. Så lenge du varierer treningsmengden på musklene går det fint. Hva slags treningsplan bruker du og hva slags trenings utstyr har du i rommet ditt? Hva max repper du i de forskjellige base øvelsene? Trener du for å bli sterk eller for å ha bra pump?
Vis hele sitatet...
Utstyr: Ett cage med pulldown cable, barbell 15kg stang, dumbles, romaskin og tredemølle!

Det kommer helt an på reps osv fordi det er valgt av appen!

Bruker en treningsapp som heter «Fitbod» og har satt den på «Bodybuilding» det er basically trening for og få volum, er ganske skinny, men syns det er gøy og se framgang, jeg tror jeg pusher meg litt for hardt.. pleier alltid og løfte 5-10kg mer en det som appen anbefaler etter min profil (trenings analyse)..

Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Har vært sånn i 4 år nå. Startet med å trene rolig med kompiser, så litt forandring. Starta å utforske maten, treningskvaliteter, trente 4/5 ganger i uka i flere år. Tror det har noe med at du vender hode og kroppen til en ting. Rett og slett en vanesak i hverdagen.

Var en periode der jeg ble alvorlig syk så måtte slutte helt med trening i noen måneder og jeg merket GODT at psyken min ikke var der den skulle være. Tvingte meg selv til å trene. Følte at kroppen råtnet. Rart det der
Vis hele sitatet...
Ja føler det nesten på samme måte, når jeg starta så hadde jeg aldri hatt så mye energi osv.. Men nå føler jeg at jeg bare at jeg blir lat, ganske rart..
Sist endret av LiamQ_Q; 16. januar 2019 kl. 23:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.