View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av kongolavdenfemt Vis innlegg
Jeg overdramatiserer? Du snakker om at halvparten av verdens matjord forsvinner.... Du snakker om at 1/4 må finne nye leveområder, dette er ikke noe som skjer over natten, dette vil skje gradvis. Du snakket som om vi er nærme point of no return, det høres komisk ut rett og slett så redd du er for klimaendringene. Jeg tror ikke de store forskjellene vil vises før om 500-1000 år og da har vi mest sannsynlig teknologi til å reversere hele greia.
Vis hele sitatet...
Kvifor er det overdramatisering? Vi ser aukande temperaturer i dag, og meir ekstremver, og tørke. Det er i ferd med å skje.

Det er fullstendig korrekt at det ikkje skjer over natta, men det kan utmerka fint skje over relativt korte tidsrom. Det er ikkje snakk om 500-1000 år, men 50-100 år før vi ser dramatiske konsekvenser av klimaendringene.

Og at vi får teknologi avheng jo av at vi faktisk tar trusselen på alvor, og forsker. Som nemnt tidlegare dukker ikkje teknologi opp på magisk vis.

Når det gjeld point of no return så kan det komme veldig brått, på grunn av kjipe feedback-effekter. Når jorda vert varmare kan havet løyse mindre CO2, noko som fører til at konsentrasjonen kan stige relativt brått. I tillegg smeltar is, som minkar albedoen (kvitheta) til jorda, slik at mindre energi vert reflektert. Viare smeltar permafrosten, slik at nedbryting av karbonet lagra der kan ta til, noko som kan føre til massive utslepp av klimagassen metan. Så jo - det finst eit point of no return, og det kan vere langt nærare enn det er behageleg å tenkje på.
Sitat av kongolavdenfemt Vis innlegg
Jeg for min del ønsker at et land skal beskytte sin suverenitet. Slik som hele Europa har opptredd under flyktningkrisen er hårreisende, dublin-avtalen så alle land bort ifra, flyktninger fikk fri passasje på ferjer, tog osv.
Vis hele sitatet...
Fjorårets flyktningkrise er ein latterleg forsmak på det som kan komme når områda rundt ekvator vert ørken, for å sei det pent.
Sitat av kongolavdenfemt Vis innlegg
Dårlig matjord i landet ditt, sorry mate, begynn å fiske, ingen kystlinje? Inngå allianser. Ikke flykt oppover til Europa i gummibåter hvertfall.
Vis hele sitatet...
Det du i realiteten seier er at du drit langt i om dei svelt ihjel. Ok. Greit nok. Det er ei kontroversiell meining eg ikkje har heilt sansen for. I tillegg kan ein jo nevne at det i stor grad er industrilanda, som i minst grad vert råka av klimaendringer som står bak klimaendringene.