View Single Post
Sitat av Joklion Vis innlegg
God kveld folkens.

Jeg er 18 år og jeg har brukt medisinsk cannabis fra Nederland i rundt 2 måneder nå hver dag for min sosiale angst. Men like før jeg begynte å bruke denne medisinen så ble jeg presset inn i en ekstremt angstfull situasjon og etter det så føler jeg at jeg ikke henger med i det hele tatt. Jeg føler meg svært forvirret, panikk angst til tider og samt at jeg føler at jeg er i en drøm HELE forban** tiden og jeg er GANSKE sikker på at jeg har pådratt meg noe som heter "Depersonalisering og/eller Derealisering". Kan noen VÆRESÅSNILL å hjelpe meg med dette, eller i det minste gi meg noen seriøse svar?
Uttrykksikonet smile
Jeg er veldig redd. NB: Dette problemet har ikke noe som helst med cannabis å gjøre, tror jeg.

Jeg har hatt det slik i rundt 2 månender nå :/

Jeg beklager hvis denne tråden ikke passer inn i dette emnet... men jeg prøver.

Med vennlig hilsen,
Karl Erik.
Vis hele sitatet...
Jeg kan på ingen måte kalle meg ekspert på noe av dette her, og jeg har aldri vært depresiv eller hatt angst og slikt.

Men om du prøver å befinne deg i trygge omgivelser, med mat, drikke, favoritt aktiviteter eller filmer, musikk og slikt, og å tenke positive tanker, om mål du kan sette deg som er oppnåelig (f.eks trening) når du medikerer som dem så pent formulert i USA sier, så kan det kanskje fjerne eller hjelpe på noen av problemene dine.

Jeg er veldig glad i å se på dokumentarer og høre på podcaster (JRE søk på youtube), og har begynt å dedikere mye av fritiden på å trene styrke.
Spiller også mye online med familie og kompiser, hvor noen røyker og noen ikke.

Vet ikke om noe av dette her er til hjelp, men jeg føler det er verdt forsøket =)
Ønsker deg lykke til og håper det ordner seg for deg!